Online Books Antik Acılar Download Free

Declare Books Supposing Antik Acılar

Original Title: Antik Acılar
ISBN: 9753481012 (ISBN13: 9789753481014)
Edition Language: Turkish
Online Books Antik Acılar  Download Free
Antik Acılar Paperback | Pages: 61 pages
Rating: 3.78 | 233 Users | 14 Reviews

Itemize Based On Books Antik Acılar

Title:Antik Acılar
Author:Sunay Akın
Book Format:Paperback
Book Edition:Deluxe Edition
Pages:Pages: 61 pages
Published:October 1999 by Çınar Yayınları
Categories:Poetry. Asian Literature. Turkish Literature. Cultural. Turkish

Ilustration As Books Antik Acılar

... geçim parası için
nice yaşlının
eski istanbul evlerinden
getirdiği eşyalar
üstüne kar koyulup
satılıyor antik
acılar çarşısında.


Sunay Akın’ı birçok insan gibi “Yaşamdan Dakikalar” isimli enfes programda tanımıştım. Yani o programda gördüm “çocuksu ve sevimli” hallerini. O programda daha bir sevdim kendisini ve heyecanını… Daha sonra birçok programda daha takip ettim kendisini ama Yaşamdan Dakikalar’ın yeri hep bir başka oldu...

Yalın, duru ve hafif bir üslubu var Sunay Akın’ın. Okurken bizi yormayan şiirleri, basit düzeninin içinde insana sürekli “vaay be” dedirten tespitler ve ifadelerle dolu. Genelde şiir kitaplarını yayarak okumayı severim ama bu kitap bir oturusta bitiverdi nasıl bittiğini anlamadan...

Bir anneler günüydü kitabı okurken ve en çok beğendiğim bir yer olan o kısmı bu vesile ile buradan paylaşmış olayım. “Reçel” isimli şiirin son bölümü:

“... ve bilmezdim
annemin yaşantısındaki
renkliliğin yalnızca
raflarda dizili
kavonozların içindeki
reçeller olduğunu.”


Ülkemizdeki annelerimiz için ne kadar da doğru bir tespit… Ne de güzel bir ifade… Bunun gibi kitabın içinde çocukça ve çok masum tespitler de var, hayata dair bizden izler de var. Mesela çocukken hangimizin böyle yanılgıları olmadı?

“yol kenarındaki
yağmur mazgallarını
kumbara sanıp
harçlığımı atardım
bu yüzden en çok
denizden alacaklıyım.”


Peki siz kimlerden veya nelerden alacaklısınız?




Rating Based On Books Antik Acılar
Ratings: 3.78 From 233 Users | 14 Reviews

Judge Based On Books Antik Acılar
Kısa olmasını çok yoğun duygular hissettirmesiyle tolere eden, bittiğinde insanda hafif bir burukluk bırakan harika şiir kitabı. Sunay Akın'ın öykülerine aşinaysanız, biliniz ki şiirleri de öyküleri kadar güzel. Kesinlikle tavsiye ederim. =)

Sunay Akın' ın tüm kitapları gibi şiir kitapları da okunmaya değerdir. Okumadıysanız, birini alın ve okuyun.

Uzun soluklu şiir açlığımı kapatmak için elime almıştım. Tarzını her zaman merak ettiğim biriydi Subay Akın ancak kafamda hâlâ net bir şey yok. Bu nedenle de yakın bir zamanda başka bir kitabını daha da okurum diye düşünüyorum.Şiirlerine gelecek olursak... Ben hece ölçüsünü seviyorum anlaşılan şair seviyor :)Bazen bir mısrayı bir kelime oluşturuyor bazen mısralara dağılmış bir şiiri tek cümle... Buna rağmen aralarında sevdiğim şiirler oldu.Somut öğeler ve olaylar üzerinden gittiği için

Yazarın, bana Sunay Akın şiir yazmasın dedirttiren kitabı.

Şükrü Sunay Akın (d. 12 Eylül 1962), şair, yazar, gazeteci, araştırmacı, tiyatro oyuncusu.12 Eylül 1962 tarihinde Trabzon'un Maçka ilçesinde doğdu (bu yüzden 18 yaşından beri doğum gününü kutlamamaktadır). Ailesi, onun daha iyi eğitim görebilmesi için, 10 yaşındayken İstanbul'a taşındı. Lise öğrenimini İstanbul Haydarpaşa Lisesi'nde tamamladı. İstanbul Üniversitesi Fizik Coğrafya Bölümü'nden mezun... geçim parası içinnice yaşlınıneski istanbul evlerindengetirdiği eşyalarüstüne kar koyulupsatılıyor antikacılar çarşısında.Sunay Akını birçok insan gibi Yaşamdan Dakikalar isimli enfes programda tanımıştım. Yani o programda gördüm çocuksu ve sevimli hallerini. O programda daha bir sevdim kendisini ve heyecanını Daha sonra birçok programda daha takip ettim kendisini ama Yaşamdan Dakikaların yeri hep bir başka oldu...Yalın, duru ve hafif bir üslubu var Sunay Akının. Okurken bizi yormayan



"Batmak üzere olan bir gemide panik içindeyken herkes ne de çok sevinir ipleri çözülen filika" Sevdiğimi söyleyebilirim ama okuduğum her şiirde istediğim etkiyi alamadım. Bu kitaba mı özel yoksa Sunay Akın'ın genel olarak şiirleri böyle mi bilmiyorum ama şiirler somut nesneler üzerinden yazılmış gibi geldi. Tabi bunun yanında fazlasıyla etkilendiğim, kendime uyarladığım şiirler de oldu. Yakın zamanda olmasada Sunay Akın'ın diğer şiir kitaplarını da okumayı düşünüyorum.

Post a Comment

0 Comments